Wpis pierwszy-Maya

Z zamiarem pisania bloga nosilam sie juz od dawna, ale wiadomo-najtrudniej zaczac. Idealnym momentem okazaly sie narodziny mojej Wnuczki. Bycie Babcia zobowiazuje przeciez. Czas w koncu spowazniec, zasiasc w bujanym fotelu, zabrac sie za robotki na drutach i zaczac snuc opowiesci...

No dobra...bez przesady. Do calkowitego zramolenia daleko mi jeszcze (a przynajmniej mam taka nadzieje) i uwazam sie za nowoczesna babcie. Tak wiec, jako  babcia na czasie -bede pisac bloga.

Bede tutaj zapisywac moje historyjki, ktore uzupelnia zdjecia z podrozy, ilustracje, a czasem dodam cos kompletnie nie na temat. Moze za pare lat moja Wnusia usiadzie i sama poczyta babcine wypociny ? :-)

Na razie Malenka,ktora przyszla na swiat 15.04, ma dzis juz prawie dwa miesiace! I jest oczywiscie najcudowniejsza Wnusia na swiecie (jak nie wierzycie zapytajcie jakiejkolwiek Babci).

Ma slodziutkie ,malutkie raczeta...

Ma malutkie, slodziutkie stopeczki (nowki-niechodzone). I paluszki u stopeczek jak male robaczki.Do schrupania po prostu...Ma sliczne duze, ciemne oczki i wogole jest najpiekniejsza, najgrzeczniejsza

i najkochansza. Cud- miod jednym slowem :-)

 

 P.S.1Blog na razie w jezyku polskim-jeszczem sie tych innych tak dobrze nie naumiala, by moje mysli w nich zapisywac.

 

P.S. 2.Blog pisany w liczbie mnogiej, bo podrozujemy razem z moim Lubym najczesciej.

 

Write a comment

Comments: 8
  • #1

    asias (Sunday, 15 June 2014 23:29)

    Na punkcie niemowlecych stopek mam fiola...Na wnuczkach sie jeszcze nie znam ale Ta...wyglada obiecujaco :-).Sliczne zdjecia,Dobry Poczatek! Powodzenia Ewo :-)

  • #2

    Haneczka (Tuesday, 17 June 2014 10:31)

    te stópki są rozczulające, a myślę, że wszystkie wnusie jak i córeczki są najpiękniejsze :-)

  • #3

    Jola (Tuesday, 17 June 2014 11:01)

    Ewcia, cudnie te stópki są ujęte :) no ale jakoś Babcia mi do Ciebie nie pasuje... :)

  • #4

    Sevenred (Tuesday, 17 June 2014)

    Fajnie być młodą babcią :)
    Fociłam stópki mojej Młodszej w różnych konfiguracjach - taki widok zawsze mnie rozczula :)
    Buziaki!

  • #5

    Agu (Wednesday, 18 June 2014 13:16)

    Jak będę miała wnuki to zadzwonię po Ciebie z aparatem bo ja na bank będę tylko ryczeć ze wzruszenia :))))))))))))) Buziaki wirtualne dla trzech pokoleń Ewciowych kobiet :*
    Trzymam kciuki za blog

  • #6

    Umm Maya (Thursday, 19 June 2014 00:00)

    muszę szczerze powiedzieć, że jak dla mnie to najpiękniejsze dzieciątko jakie widziałam :)

  • #7

    barbra (Saturday, 28 June 2014 09:58)

    oo, bede tu zagladac czasem piekna mloda babciu:))

  • #8

    Mama Jola (Tuesday, 22 July 2014 16:41)

    Przwecież tak niedawno zachwycałam sie Twoimi pulchniutkimi nózkami a potem tak niedawno podziwiałam nózki twojej córci a teraz zachwycam się najśliczniejszą moją prawnuczką. Jak ten czas leci - jak z bicza strzelił...............