Nowy nabytek

...a nawet dwa:-)

 

Do naszej malej Nikusiowej rodzinki doszla dwojka nowych "dzieci".Dwa szkielka...

Luby powaznie przygotowuje sie na prawdziwe focenie na rajdzie w Le Mans,wiec zakupil potwora...doslownie.Sigma 150-600 Sport.Od razu tez zakupil do niego monopod,bo potwor sobie wazy,a Luby nie ma postury Schwarzeneggera (wrecz przeciwnie..)

Pierwsze testy robilismy na lotnisku.Bylismy tam moze godzinke i zaliczylismy pogode typowo kwietniowo-pletniowa.Najpierw swiecilo cudne slonko,a potem walnelo sniegiem.Samoloty lataly jak chcialy (raczej nie lataly) i nijak sie to nie mialo do rozkladu lotow z netu.Udalo nam sie upolowac dwa:


Jak na zdjecia zza ogrodzenia i w nie za dobrych warunkach pogodowych,to jakosc calkiem,calkiem:-)Przy powiekszeniu mozna nawet rozpoznac twarz pilota (tak w razie czego).

 

Kolejny test odbywal sie w naturze.Tym razem ja sie dorwalam do tej bazuki i upolowalam takiego bocka:

Dalsza czesc wycieczki Luby juz sam targal swoj sprzet ,a ja cykalam zdjecia moim nowym i juz ulubionym Helioskiem.On nie upolowal nic, ja jak zwykle przytargalam megabajty zielska i insektow.


Helios 85 przylecial do mnie az z Moskwy. W necie wypatrzylam zdjecia z przepieknym bokehem.Pozniej dowiedzialam sie, ze min Helios daje taki efekt.Zachorowalam normalnie:-) Przylecial nieuszkodzony (czego sie chyba najbardziej obawialam,bo kto wie jak sie tam traktuje przesylki,ale tez i powszechnie wiadomo,ze co ruskie to gniotsia,ale nielamiotsia:-)  i w przyzwoitej cenie.Troche mnie przerazila instrukcja w jezyku rosyjskim, a ktora wypadaloby przeczytac bo Helek jest obiektywem manualnym.Przyzwyczajona do tej pory,ze wszystko robilo sie samo po nacisnieciu pstryczka,teraz musze sie nim troche nakrecic.Do nauki mam jeszcze wiele ,ale juz i tak daje mi ogromna radoche,a zdjec w archiwum przybywa.Oto kilka probek:

Prawda,ze cudnie maluje?Trenuje ostro,bo za dwa tygodnie przyjezdzaja dzieciaki i chce zrobic sesje Mai w naturze.Niech sie babcia czyms w koncu zasluzy:-)


Oto nasza mala rodzinka w komplecie.Zdjecie z braku innej mozliwosci zrobilam...komorka:-)

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Dominika (Wednesday, 15 April 2015 21:19)

    Jedni zbierają znaczki,inni obiektywy.. Gratuluję imponującej kolekcji :)